به آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال خوش آمدید.
[ ]
اسکار آیزاک در فیلم بعدی پل شریدر با نام The Card Counter بازی می‌کند
نظرات

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در جدیدترین فیلم کارگردان نامزد جایزه اسکار، پل شریدر (Paul Schrader) به اسم The Card Counter  بازی خواهد کرد.

اسکار آیزاک، بازیگر فیلم‌هایی چون Ex Machina و Star Wars: The Last Jedi قرار است در فیلم جدید پل شریدر با نام The Card Counter بازی کند. شریدر که سابقه نامزدی جایزه اسکار را دارد، علاوه بر کارگردانی این فیلم، نوشتن فیلمنامه‌اش را نیز عهده‌دار است. او در فیلمنامه‌نویسی سابقه طولانی و درخشانی دارد و با نوشتن فیلمنامه تعدادی از معروف‌ترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند Taxi Driver و Raging Bull به شهرت رسیده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 155
برچسب‌ها: Oscar Isaac ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:48 | نویسنده : Team Lion
نویسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سینمایی ترسناک جدیدی هستند
نظرات

مجموعه‌ی جدید برادران هیس در مورد عمارت لالوری خواهد بود که ماجراهای ترسناکی در آن رخ داده است.

چاد و کری هیس چند سال قبل توانستند با نگارش فیلمنامه‌ی فیلم احضار (The Conjuring) باعث خلق یکی از معروف‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک این سال‌ها شوند که بعدها آثار دیگری مثل راهبه (The Nun) و آنابل (Annabelle) هم از دل آن متولد شدند. این برادران دوقلو در حال حاضر روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کنند که براساس ماجراهای یک عمارت واقعی تولید خواهد شد.

عمارت لالوری (LaLaurie) در شهر نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا، منبع الهام این مجموعه خواهد بود؛ عمارتی معروف که داستان‌های زیادی در مورد حال و هوای تسخیرشده‌ی آن روایت می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 190
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:45 | نویسنده : Team Lion
فیلم بعدی دکتر استرنج استودیوی مارول در راه است
نظرات

مارول برای فیلم بعدی دکتر استرنج از Jade Bartlett  برای نوشتن داستان فیلم کمک می‌گیرد. فیلم بعدی که به این قهرمان جادویی دنیای مارول اختصاص پیدا خواهد کرد Doctor Strange in the Multiverse of Madness نام دارد. به این ترتیب به‌زودی شاهد بازگشت بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، همچنین بندیکت وانگ در نقش وانگ، و الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ خواهیم بود.

کارگردانی فیلم جدید دکتر استرنج را اسکارت دریکسون بر عهده خواهد داشت. در مورد نقش بارلت در نویسندگی فیلم باید گفت که مشخص نیست او به‌تنهایی کار نویسندگی را انجام خواهد داد یا آن که فیلم نامه محصول همکاری مشترکش با دریکسون خواهد بود. نویسندگی فیلم اول دکتر استرنج را دریکسون، رابرت کارگیل و جان اسپیتز بر عهده داشتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 172
برچسب‌ها: دکتر استرنج ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:44 | نویسنده : Team Lion
همبازی شدن متیو گری و آنجلا سارافیان در فیلم کمدی King Knight
نظرات

متیو گری گابلر، بازیگر سریال Criminal Minds و آنجلا سارافیان، بازیگر سریال Westworld، در فیلم کمدی King Knight همبازی خواهند شد و نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند داشت.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، متیو گری گابلر، بازیگر، فیلمساز، مدل، نقاش و نویسنده آمریکایی، در فیلم کمدی King Knight با آنجلا سارافیان، بازیگر ارمنی-آمریکایی سینمای هالیوود همبازی خواهد شد. کارگردانی این فیلم را ریچارد بیتس جونیور (کارگردان فیلم‌  Tone-Deaf، فیلم  Trash Fire، فیلم Suburban Gothic و فیلم Excision) برعهده خواهد داشت و داستان آن در مورد کشیش اعظمی از محفل کشیش‌هایی با طرز فکری جدید و امروزی است که باید با گذشتهٔ خود و همچنین تمامی رفتارها و فرهنگ‌های آمریکایی مقابله کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 180
برچسب‌ها: CBS , Westworld ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:42 | نویسنده : Team Lion
تریلر نهایی فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ منتشر شد
نظرات

شرکت لاینگزیت تریلر نهایی فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز را منتشر کرد که در آن به خلاصه نقدهای این فیلم نیز می‌پردازند.

تیر ماه امسال بود که شرکت لاینزگیت اولین تریلر رسمی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را منتشر کرد و در ماه شهریور امسال نیز شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار و جنایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Knives Out منتشر شده است. لایزنگیت اخیرا تریلر جدیدی از این فیلم که با الهام از از رمان‌های آگاتا کریستی ساخته شده، را منتشر کرده مدت زمان آن تنها یک دقیقه است و بخش زیادی از تصاویر آن را در دو تریلر قبلی این فیلم مشاهده کردیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. تمرکز اصلی این تریلر روی نقدها و ستایش منتقدان از فیلم Knives Out است که در آن با یک تدوین جذاب، شخصیت‌های فیلم به این نقدها واکنش نشان می‌دهند

تعداد بازدید از این مطلب: 129
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:40 | نویسنده : Team Lion
بیوگرافی آنا دِ آرماس (Ana de Armas)
نظرات

آنا سلیا دِ آرماس کاسو (Ana Celia de Armas Caso) «زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در هاوانا، کوبا»، یک بازیگر کوبایی است. او هم‌ اکنون در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند. آنا د آرماس هنرپیشه اهل کوبا-اسپانیا است که در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در شهر سانتا کروز کشور کوبا متولد و در تگزاس بزرگ شده ‌است. او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. آنا در ۱۴ سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌ التحصیل شده و از سن ۱۶ سالگی شروع به بازیگری کرده‌است. این بازیگر زن در سال ۲۰۱۴ از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و با بازیگرانی همچونرابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر و اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده‌است. 

تعداد بازدید از این مطلب: 143
برچسب‌ها: Ana de Armas ,
موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:34 | نویسنده : Team Lion
سه هنرمند قدیمی در یک قاب قرار می‌گیرند؛ رابرت دنیرو با مورگان فریمن و تامی لی جونز در «مسیر بازگشت»
نظرات

رابرت دنیرو، مورگان فریمن و تامی لی جونز سه بازیگر مشهور سینما با هم در یک فیلم کمدی اکشن همراه می‌شوند.

به نقل از ددلاین، اسطوره‌های سینما رابرت دنیرو،  تامی لی جونز و مورگان فریمن در یک کمدی اکشن به نام «مسیر بازگشت» به کارگردانی جورج گالو جلوی دوربین می‌روند.

در این فیلم رابرت دنیرو نقش شخصیت مکس باربر را بازی می‌کند، مردی که مقروض یک رئیس گروه خلافکاری با نقش‌آفرینی فریمن است و با استفاده از دوک مونتانا (با بازی جونز) بازیگر و کابوی افسرده و به آخر خط رسیده در یک فیلم وسترن بد با هدف کشتن او طی نخستین روزهای فیلمبرداری می‌خواهد یک حربه کلاهبرداری بیمه‌ای درست کند. دوک به نحوی در این نقش می‌درخشد، اشتباه‌های گذشته‌اش را جبران می‌کند و مکس و دیگران را هم در سفر خود همراه می‌کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:32 | نویسنده : Team Lion
تحلیل و نقد انیمیشن کوتاه Food 1993 اثر یان شوانکمایر (بخش 2)
نظرات

2- ناهار

در بخش دوم ، گویی با مناسبات قدرت سر و کار داریم. میزی در یک رستوران که یک طرف آن فردی موجه با کراوات و کت شلوار نشسته و مقابلش فردی با سر و رویی نسبتا آلوده که نشانگر اختلاف طبقاتی او با دیگری است. ماجرا اما زمانی آغاز میشود که گارسون رستوران بی توجه به هر دوی آنها ، از یک طرف به یک طرف دیگر میرود و سفارش غذا از این دو نمیگیرد. دو فردی که سر میز نشسته اند ، رفته رفته به خوردن هر آنچه پیرامونشان وجود دارد مشغول میشوند. از گل های درون گلدان که روی میز قرار دارد شروع شده و تا لباس ها و کفش ها و حتی میز رستوران پیش میرود. آنچه که بین این دو اتفاق می افتد ، محو شدن تفاوت های رفتاری و ظاهری آنهاست که حاصل گرسنگی است. 

تعداد بازدید از این مطلب: 290
برچسب‌ها: یان شوانکمایر ,
موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:31 | نویسنده : Team Lion
تحلیل و نقد انیمیشن کوتاه Food 1993 اثر یان شوانکمایر (بخش 1)
نظرات

آنچه که آثار کوتاه “یان شوانکمایر” را تبدیل به آثاری درخشان و ارزشمند میکند ، درواقع همان “کم گویی” و “تعمق” است. اینکه تنها در اپیزودهای چند دقیقه ای ، چنان عمیق به تحلیل گری ها و ارائه نگرش های فلسفی میپردازد که مخاطبش را با انبوه معانی در کمترین زمان ممکن روبرو میسازد و اتفاقا اکسیر جادویی خود را از آنجایی میگرد که ابدا در این “کم گویی” ، به ورطه سطحی نگری و تیتر گرایی نمی افتد. اتفاقا این حجم کوچک آثار و عمق طویلشان ، بعضا یادآور المان های سوررئال و فانتزی آثار همین فیلمساز آوانگارد است. مانند کشوی کوچکی که در “آلیس” راه ورودی جهان خیالی عظیم فیلم بود. یا مانند آناتومی آدم ها در انیمیشن “غذا” که درونشان آسانسورهای بسیار بزرگی تعبیه میشد. این ایده ی “قرار دادن چشم اندازهای عظیم در ابژه های کوچک” یکی از معدود امضاهای مربوط به آثار شوانکمایر است.

تعداد بازدید از این مطلب: 366
برچسب‌ها: Food 1993 ,
موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:29 | نویسنده : Team Lion
شورانر فصل سوم سریال Jack Ryan مشخص شد
نظرات

 

پل شیورینگ، خالق سریال  Prison Break، به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) شبکه آمازون معرفی و انتخاب شد.

پل شیورینگ، نویسنده و کارگردان آمریکایی که با ساخت سریال محبوب Prison Break  (فرار از زندان) شهرتی فراوان در هالیوود پیدا کرد، به ‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) معرفی و انتخاب شد. کارلتون کیوس و گراهام رولند که به‌صورت مشترک شوارنر و خالقان دو فصل پیشین بودند، در ماه مارس از این پروژه جدا شدند.

چندی پیش در اخباری مربوط به فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan، از احتمال حضور دیوید اسکارپا، نویسنده فیلمنامه فیلم All The Money in the World (تمام پول‌های دنیا) به‌عنوان شورانر فصل سوم نام برده شده بود که البته خیلی زود ماجرا تمام شد و خبر خروج وی از پروژه منتشر شد. پل شیورینگ، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم The Experiment (آزمایش) را نیز در کارنامه دارد که در این فیلم بازیگرانی چون آدریان برادی، فارست ویتاکر، کم جیجاندت، فیشر استیونس، مگی گریس، تراویس فیمل و دیوید بنر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان همراه شد و تنها فیلم سینمایی بلند کارنامه کاری شیورینگ به‌عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 178
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 20:27 | نویسنده : Team Lion

اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال خوش آمدید.
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 423
:: بازدید کلی : 1305
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرشیو اختصاصی و به روز فیلم و سریال و آدرس children-tabriz-film.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.